Sepulchrum
Kunstenaar Tineke Schoenmaker
Het werk bestaat uit een aantal altaren, die willekeurig in het landschap staan. Ze refereren aan de tijd dat Ellert en Brammert hier 'de dienst uit maakten'. In die tijd bestond het landschap uit moerassen en zandverstuivingen. Ontoegankelijk en rauw. De bewoners beleefden deze natuur als onvergankelijk en sterk. De mens was ondergeschikt. Offeren is een handeling, die de hogere machten aanroept om zorg te dragen voor de voortgang van de levenscyclus. Door op de altaren elementen uit de natuur te plaatsen, te offeren, wil ik zichtbaar maken dat de natuur altijd doorgaat. Ook al wil de mens deze nog zo graag bedwingen.
Het werk bestaat uit een aantal altaren, die willekeurig in het landschap staan. Ze refereren aan de tijd dat Ellert en Brammert hier 'de dienst uit maakten'. In die tijd bestond het landschap uit moerassen en zandverstuivingen. Ontoegankelijk en rauw. De bewoners beleefden deze natuur als onvergankelijk en sterk. De mens was ondergeschikt. Offeren is een handeling, die de hogere machten aanroept om zorg te dragen voor de voortgang van de levenscyclus. Door op de altaren elementen uit de natuur te plaatsen, te offeren, wil ik zichtbaar maken dat de natuur altijd doorgaat. Ook al wil de mens deze nog zo graag bedwingen.
Sepulchrum
Kunstenaar Tineke Schoenmaker
Het werk bestaat uit een aantal altaren, die willekeurig in het landschap staan. Ze refereren aan de tijd dat Ellert en Brammert hier 'de dienst uit maakten'. In die tijd bestond het landschap uit moerassen en zandverstuivingen. Ontoegankelijk en rauw. De bewoners beleefden deze natuur als onvergankelijk en sterk. De mens was ondergeschikt. Offeren is een handeling, die de hogere machten aanroept om zorg te dragen voor de voortgang van de levenscyclus. Door op de altaren elementen uit de natuur te plaatsen, te offeren, wil ik zichtbaar maken dat de natuur altijd doorgaat. Ook al wil de mens deze nog zo graag bedwingen.
Het werk bestaat uit een aantal altaren, die willekeurig in het landschap staan. Ze refereren aan de tijd dat Ellert en Brammert hier 'de dienst uit maakten'. In die tijd bestond het landschap uit moerassen en zandverstuivingen. Ontoegankelijk en rauw. De bewoners beleefden deze natuur als onvergankelijk en sterk. De mens was ondergeschikt. Offeren is een handeling, die de hogere machten aanroept om zorg te dragen voor de voortgang van de levenscyclus. Door op de altaren elementen uit de natuur te plaatsen, te offeren, wil ik zichtbaar maken dat de natuur altijd doorgaat. Ook al wil de mens deze nog zo graag bedwingen.
Sepulchrum
Kunstenaar Tineke Schoenmaker
Het werk bestaat uit een aantal altaren, die willekeurig in het landschap staan. Ze refereren aan de tijd dat Ellert en Brammert hier 'de dienst uit maakten'. In die tijd bestond het landschap uit moerassen en zandverstuivingen. Ontoegankelijk en rauw. De bewoners beleefden deze natuur als onvergankelijk en sterk. De mens was ondergeschikt. Offeren is een handeling, die de hogere machten aanroept om zorg te dragen voor de voortgang van de levenscyclus. Door op de altaren elementen uit de natuur te plaatsen, te offeren, wil ik zichtbaar maken dat de natuur altijd doorgaat. Ook al wil de mens deze nog zo graag bedwingen.
Het werk bestaat uit een aantal altaren, die willekeurig in het landschap staan. Ze refereren aan de tijd dat Ellert en Brammert hier 'de dienst uit maakten'. In die tijd bestond het landschap uit moerassen en zandverstuivingen. Ontoegankelijk en rauw. De bewoners beleefden deze natuur als onvergankelijk en sterk. De mens was ondergeschikt. Offeren is een handeling, die de hogere machten aanroept om zorg te dragen voor de voortgang van de levenscyclus. Door op de altaren elementen uit de natuur te plaatsen, te offeren, wil ik zichtbaar maken dat de natuur altijd doorgaat. Ook al wil de mens deze nog zo graag bedwingen.
Sepulchrum
Kunstenaar Tineke Schoenmaker
Het werk bestaat uit een aantal altaren, die willekeurig in het landschap staan. Ze refereren aan de tijd dat Ellert en Brammert hier 'de dienst uit maakten'. In die tijd bestond het landschap uit moerassen en zandverstuivingen. Ontoegankelijk en rauw. De bewoners beleefden deze natuur als onvergankelijk en sterk. De mens was ondergeschikt. Offeren is een handeling, die de hogere machten aanroept om zorg te dragen voor de voortgang van de levenscyclus. Door op de altaren elementen uit de natuur te plaatsen, te offeren, wil ik zichtbaar maken dat de natuur altijd doorgaat. Ook al wil de mens deze nog zo graag bedwingen.
Het werk bestaat uit een aantal altaren, die willekeurig in het landschap staan. Ze refereren aan de tijd dat Ellert en Brammert hier 'de dienst uit maakten'. In die tijd bestond het landschap uit moerassen en zandverstuivingen. Ontoegankelijk en rauw. De bewoners beleefden deze natuur als onvergankelijk en sterk. De mens was ondergeschikt. Offeren is een handeling, die de hogere machten aanroept om zorg te dragen voor de voortgang van de levenscyclus. Door op de altaren elementen uit de natuur te plaatsen, te offeren, wil ik zichtbaar maken dat de natuur altijd doorgaat. Ook al wil de mens deze nog zo graag bedwingen.
Ruïne van de toren van de reuzen
Kunstenaar Tom Gilhespy
Een torenachtige fortificatie verwijst naar overblijfselen van de prehistorie en mogelijk verwijst naar de legende van Ellert en Brammert. Een toren vernield door vuur en oproer. Ik 'zag', hel helder, twee mogelijkheden. Het ene was een verticaal bouwsel, De ruïne van de toren van de reuzen. Het andere een langgerekte structuur van een mogelijk bouwwerk.
Een torenachtige fortificatie verwijst naar overblijfselen van de prehistorie en mogelijk verwijst naar de legende van Ellert en Brammert. Een toren vernield door vuur en oproer. Ik 'zag', hel helder, twee mogelijkheden. Het ene was een verticaal bouwsel, De ruïne van de toren van de reuzen. Het andere een langgerekte structuur van een mogelijk bouwwerk.
Ruïne van de toren van de reuzen
Kunstenaar Tom Gilhespy
Een torenachtige fortificatie verwijst naar overblijfselen van de prehistorie en mogelijk verwijst naar de legende van Ellert en Brammert. Een toren vernield door vuur en oproer. Ik 'zag', hel helder, twee mogelijkheden. Het ene was een verticaal bouwsel, De ruïne van de toren van de reuzen. Het andere een langgerekte structuur van een mogelijk bouwwerk.
Een torenachtige fortificatie verwijst naar overblijfselen van de prehistorie en mogelijk verwijst naar de legende van Ellert en Brammert. Een toren vernield door vuur en oproer. Ik 'zag', hel helder, twee mogelijkheden. Het ene was een verticaal bouwsel, De ruïne van de toren van de reuzen. Het andere een langgerekte structuur van een mogelijk bouwwerk.
Ruïne van de toren van de reuzen
Kunstenaar Tom Gilhespy
Een torenachtige fortificatie verwijst naar overblijfselen van de prehistorie en mogelijk verwijst naar de legende van Ellert en Brammert. Een toren vernield door vuur en oproer. Ik 'zag', hel helder, twee mogelijkheden. Het ene was een verticaal bouwsel, De ruïne van de toren van de reuzen. Het andere een langgerekte structuur van een mogelijk bouwwerk.
Een torenachtige fortificatie verwijst naar overblijfselen van de prehistorie en mogelijk verwijst naar de legende van Ellert en Brammert. Een toren vernield door vuur en oproer. Ik 'zag', hel helder, twee mogelijkheden. Het ene was een verticaal bouwsel, De ruïne van de toren van de reuzen. Het andere een langgerekte structuur van een mogelijk bouwwerk.
Meditatieboom
Kunstenaar Tom Gilhespy
De boom die ik vond in de omgeving van de gletserkuil herinnerde me aan de oude stenen monumenten. Plaatsen waar je denkt aan het verleden. Toen ik over de legende las wilde ik een plek maken ter herinnering aan het dappere meisje. Zij verdiende een soort gouden monument waar de mensenkunnen mediteren over hun leven en ook nadenken over het beschermen van de de natuur tegen onnodig menselijk geweld.
De boom die ik vond in de omgeving van de gletserkuil herinnerde me aan de oude stenen monumenten. Plaatsen waar je denkt aan het verleden. Toen ik over de legende las wilde ik een plek maken ter herinnering aan het dappere meisje. Zij verdiende een soort gouden monument waar de mensenkunnen mediteren over hun leven en ook nadenken over het beschermen van de de natuur tegen onnodig menselijk geweld.
Meditatieboom
Kunstenaar Tom Gilhespy
De boom die ik vond in de omgeving van de gletserkuil herinnerde me aan de oude stenen monumenten. Plaatsen waar je denkt aan het verleden. Toen ik over de legende las wilde ik een plek maken ter herinnering aan het dappere meisje. Zij verdiende een soort gouden monument waar de mensenkunnen mediteren over hun leven en ook nadenken over het beschermen van de de natuur tegen onnodig menselijk geweld.
De boom die ik vond in de omgeving van de gletserkuil herinnerde me aan de oude stenen monumenten. Plaatsen waar je denkt aan het verleden. Toen ik over de legende las wilde ik een plek maken ter herinnering aan het dappere meisje. Zij verdiende een soort gouden monument waar de mensenkunnen mediteren over hun leven en ook nadenken over het beschermen van de de natuur tegen onnodig menselijk geweld.
Meditatieboom
Kunstenaar Tom Gilhespy
De boom die ik vond in de omgeving van de gletserkuil herinnerde me aan de oude stenen monumenten. Plaatsen waar je denkt aan het verleden. Toen ik over de legende las wilde ik een plek maken ter herinnering aan het dappere meisje. Zij verdiende een soort gouden monument waar de mensenkunnen mediteren over hun leven en ook nadenken over het beschermen van de de natuur tegen onnodig menselijk geweld.
De boom die ik vond in de omgeving van de gletserkuil herinnerde me aan de oude stenen monumenten. Plaatsen waar je denkt aan het verleden. Toen ik over de legende las wilde ik een plek maken ter herinnering aan het dappere meisje. Zij verdiende een soort gouden monument waar de mensenkunnen mediteren over hun leven en ook nadenken over het beschermen van de de natuur tegen onnodig menselijk geweld.
Meditatieboom
Kunstenaar Tom Gilhespy
De boom die ik vond in de omgeving van de gletserkuil herinnerde me aan de oude stenen monumenten. Plaatsen waar je denkt aan het verleden. Toen ik over de legende las wilde ik een plek maken ter herinnering aan het dappere meisje. Zij verdiende een soort gouden monument waar de mensenkunnen mediteren over hun leven en ook nadenken over het beschermen van de de natuur tegen onnodig menselijk geweld.
De boom die ik vond in de omgeving van de gletserkuil herinnerde me aan de oude stenen monumenten. Plaatsen waar je denkt aan het verleden. Toen ik over de legende las wilde ik een plek maken ter herinnering aan het dappere meisje. Zij verdiende een soort gouden monument waar de mensenkunnen mediteren over hun leven en ook nadenken over het beschermen van de de natuur tegen onnodig menselijk geweld.
Reuzenstoelen
Kunstenaar Rumen Dimitrov
De reuzenstoelen dienden misschien wel voor Ellert en Brammert. Om plaats op te nemen en na te denken over hun doen en laten in de rauwe tijd waarin ze leven. Nu geeft het een prachtig zicht op de gletsjerkuil en verbindt het kunst en natuur als een vanzelfsprekendheid.
De reuzenstoelen dienden misschien wel voor Ellert en Brammert. Om plaats op te nemen en na te denken over hun doen en laten in de rauwe tijd waarin ze leven. Nu geeft het een prachtig zicht op de gletsjerkuil en verbindt het kunst en natuur als een vanzelfsprekendheid.
Reuzenstoelen
Kunstenaar Rumen Dimitrov
De reuzenstoelen dienden misschien wel voor Ellert en Brammert. Om plaats op te nemen en na te denken over hun doen en laten in de rauwe tijd waarin ze leven. Nu geeft het een prachtig zicht op de gletsjerkuil en verbindt het kunst en natuur als een vanzelfsprekendheid.
De reuzenstoelen dienden misschien wel voor Ellert en Brammert. Om plaats op te nemen en na te denken over hun doen en laten in de rauwe tijd waarin ze leven. Nu geeft het een prachtig zicht op de gletsjerkuil en verbindt het kunst en natuur als een vanzelfsprekendheid.
Reuzenstoelen
Kunstenaar Rumen Dimitrov
De reuzenstoelen dienden misschien wel voor Ellert en Brammert. Om plaats op te nemen en na te denken over hun doen en laten in de rauwe tijd waarin ze leven. Nu geeft het een prachtig zicht op de gletsjerkuil en verbindt het kunst en natuur als een vanzelfsprekendheid.
De reuzenstoelen dienden misschien wel voor Ellert en Brammert. Om plaats op te nemen en na te denken over hun doen en laten in de rauwe tijd waarin ze leven. Nu geeft het een prachtig zicht op de gletsjerkuil en verbindt het kunst en natuur als een vanzelfsprekendheid.
Reuzenstoelen
Kunstenaar Rumen Dimitrov
De reuzenstoelen dienden misschien wel voor Ellert en Brammert. Om plaats op te nemen en na te denken over hun doen en laten in de rauwe tijd waarin ze leven. Nu geeft het een prachtig zicht op de gletsjerkuil en verbindt het kunst en natuur als een vanzelfsprekendheid.
De reuzenstoelen dienden misschien wel voor Ellert en Brammert. Om plaats op te nemen en na te denken over hun doen en laten in de rauwe tijd waarin ze leven. Nu geeft het een prachtig zicht op de gletsjerkuil en verbindt het kunst en natuur als een vanzelfsprekendheid.
Gedenkteken
Kunstenaar Wenche Kvalstad Eckhoff
De legende verteld de geschiedenis van een gemeenschap in een extreme situatie. het is ook het verhaal van een individu vechtend tegen geweld en terreur. Als symbool hiervoor plaats ik zeven kunstmatige bomen. Wit geschilderd en staand tussen normale dennenbomen vormen deze elementen een gedenkteken voor de zeven baby's die Marieke kreeg en die stierven door de hand van de reuzen.
De legende verteld de geschiedenis van een gemeenschap in een extreme situatie. het is ook het verhaal van een individu vechtend tegen geweld en terreur. Als symbool hiervoor plaats ik zeven kunstmatige bomen. Wit geschilderd en staand tussen normale dennenbomen vormen deze elementen een gedenkteken voor de zeven baby's die Marieke kreeg en die stierven door de hand van de reuzen.
Gedenkteken
Kunstenaar Wenche Kvalstad Eckhoff
De legende verteld de geschiedenis van een gemeenschap in een extreme situatie. het is ook het verhaal van een individu vechtend tegen geweld en terreur. Als symbool hiervoor plaats ik zeven kunstmatige bomen. Wit geschilderd en staand tussen normale dennenbomen vormen deze elementen een gedenkteken voor de zeven baby's die Marieke kreeg en die stierven door de hand van de reuzen.
De legende verteld de geschiedenis van een gemeenschap in een extreme situatie. het is ook het verhaal van een individu vechtend tegen geweld en terreur. Als symbool hiervoor plaats ik zeven kunstmatige bomen. Wit geschilderd en staand tussen normale dennenbomen vormen deze elementen een gedenkteken voor de zeven baby's die Marieke kreeg en die stierven door de hand van de reuzen.
Gedenkteken
Kunstenaar Wenche Kvalstad Eckhoff
De legende verteld de geschiedenis van een gemeenschap in een extreme situatie. het is ook het verhaal van een individu vechtend tegen geweld en terreur. Als symbool hiervoor plaats ik zeven kunstmatige bomen. Wit geschilderd en staand tussen normale dennenbomen vormen deze elementen een gedenkteken voor de zeven baby's die Marieke kreeg en die stierven door de hand van de reuzen.
De legende verteld de geschiedenis van een gemeenschap in een extreme situatie. het is ook het verhaal van een individu vechtend tegen geweld en terreur. Als symbool hiervoor plaats ik zeven kunstmatige bomen. Wit geschilderd en staand tussen normale dennenbomen vormen deze elementen een gedenkteken voor de zeven baby's die Marieke kreeg en die stierven door de hand van de reuzen.
Dorpswoningen
Kunstenaar Thierry Godet
Een dorp in aanbouw of hebben de dorpelingen de streek verlaten om zodoende de wraakzucht van de vreselijke reuzen te ontvluchten? In ieder geval is dit kunstproject bedoeld als een monument voor de moed en het doorzettingsvermogen van de mensen die in vroeger tijden het woeste Drentse landschap bewoonbaar maakten.
Een dorp in aanbouw of hebben de dorpelingen de streek verlaten om zodoende de wraakzucht van de vreselijke reuzen te ontvluchten? In ieder geval is dit kunstproject bedoeld als een monument voor de moed en het doorzettingsvermogen van de mensen die in vroeger tijden het woeste Drentse landschap bewoonbaar maakten.
Dorpswoningen
Kunstenaar Thierry Godet
Een dorp in aanbouw of hebben de dorpelingen de streek verlaten om zodoende de wraakzucht van de vreselijke reuzen te ontvluchten? In ieder geval is dit kunstproject bedoeld als een monument voor de moed en het doorzettingsvermogen van de mensen die in vroeger tijden het woeste Drentse landschap bewoonbaar maakten.
Een dorp in aanbouw of hebben de dorpelingen de streek verlaten om zodoende de wraakzucht van de vreselijke reuzen te ontvluchten? In ieder geval is dit kunstproject bedoeld als een monument voor de moed en het doorzettingsvermogen van de mensen die in vroeger tijden het woeste Drentse landschap bewoonbaar maakten.
Dorpswoningen
Kunstenaar Thierry Godet
Een dorp in aanbouw of hebben de dorpelingen de streek verlaten om zodoende de wraakzucht van de vreselijke reuzen te ontvluchten? In ieder geval is dit kunstproject bedoeld als een monument voor de moed en het doorzettingsvermogen van de mensen die in vroeger tijden het woeste Drentse landschap bewoonbaar maakten.
Een dorp in aanbouw of hebben de dorpelingen de streek verlaten om zodoende de wraakzucht van de vreselijke reuzen te ontvluchten? In ieder geval is dit kunstproject bedoeld als een monument voor de moed en het doorzettingsvermogen van de mensen die in vroeger tijden het woeste Drentse landschap bewoonbaar maakten.
Odalisk
Kunstenaar Liesje Smolders
Odalisk betekent letterlijk blanke haremvrouw, maar het is tevens een klassieke pose die veel kunstenaars heeft geïnspireerd. De vluchtende boerendochter werd reusachtig, door de brullende reus te overwinnen. We zien haar afdruk die suggereert dat een reuzin een zachte landing heeft gemaakt en ze ligt als een odalisk verleidelijk op haar zij.
Odalisk betekent letterlijk blanke haremvrouw, maar het is tevens een klassieke pose die veel kunstenaars heeft geïnspireerd. De vluchtende boerendochter werd reusachtig, door de brullende reus te overwinnen. We zien haar afdruk die suggereert dat een reuzin een zachte landing heeft gemaakt en ze ligt als een odalisk verleidelijk op haar zij.
Odalisk
Kunstenaar Liesje Smolders
Odalisk betekent letterlijk blanke haremvrouw, maar het is tevens een klassieke pose die veel kunstenaars heeft geïnspireerd. De vluchtende boerendochter werd reusachtig, door de brullende reus te overwinnen. We zien haar afdruk die suggereert dat een reuzin een zachte landing heeft gemaakt en ze ligt als een odalisk verleidelijk op haar zij.
Odalisk betekent letterlijk blanke haremvrouw, maar het is tevens een klassieke pose die veel kunstenaars heeft geïnspireerd. De vluchtende boerendochter werd reusachtig, door de brullende reus te overwinnen. We zien haar afdruk die suggereert dat een reuzin een zachte landing heeft gemaakt en ze ligt als een odalisk verleidelijk op haar zij.
Odalisk
Kunstenaar Liesje Smolders
Odalisk betekent letterlijk blanke haremvrouw, maar het is tevens een klassieke pose die veel kunstenaars heeft geïnspireerd. De vluchtende boerendochter werd reusachtig, door de brullende reus te overwinnen. We zien haar afdruk die suggereert dat een reuzin een zachte landing heeft gemaakt en ze ligt als een odalisk verleidelijk op haar zij.
Odalisk betekent letterlijk blanke haremvrouw, maar het is tevens een klassieke pose die veel kunstenaars heeft geïnspireerd. De vluchtende boerendochter werd reusachtig, door de brullende reus te overwinnen. We zien haar afdruk die suggereert dat een reuzin een zachte landing heeft gemaakt en ze ligt als een odalisk verleidelijk op haar zij.
Reuzenspel
Kunstenaar Kiiu Kirsipuu
De legende over de twee reuzen vertelt ons niets over wat deze deden tijdens de tijd dat ze niemand beroofden of hun gewelddaden planden. Waarschijnlijk gebruikten zij hun tijd dan op een geweldloze manier en vermaakten ze zichzelf door een spel te spelen. Met boomstammen en grote zwerfkeien ontstond er een spel. We weten echter niet hoe het gespeeld moet worden.
De legende over de twee reuzen vertelt ons niets over wat deze deden tijdens de tijd dat ze niemand beroofden of hun gewelddaden planden. Waarschijnlijk gebruikten zij hun tijd dan op een geweldloze manier en vermaakten ze zichzelf door een spel te spelen. Met boomstammen en grote zwerfkeien ontstond er een spel. We weten echter niet hoe het gespeeld moet worden.
Reuzenspel
Kunstenaar Kiiu Kirsipuu
De legende over de twee reuzen vertelt ons niets over wat deze deden tijdens de tijd dat ze niemand beroofden of hun gewelddaden planden. Waarschijnlijk gebruikten zij hun tijd dan op een geweldloze manier en vermaakten ze zichzelf door een spel te spelen. Met boomstammen en grote zwerfkeien ontstond er een spel. We weten echter niet hoe het gespeeld moet worden.
De legende over de twee reuzen vertelt ons niets over wat deze deden tijdens de tijd dat ze niemand beroofden of hun gewelddaden planden. Waarschijnlijk gebruikten zij hun tijd dan op een geweldloze manier en vermaakten ze zichzelf door een spel te spelen. Met boomstammen en grote zwerfkeien ontstond er een spel. We weten echter niet hoe het gespeeld moet worden.
Reuzenspel
Kunstenaar Kiiu Kirsipuu
De legende over de twee reuzen vertelt ons niets over wat deze deden tijdens de tijd dat ze niemand beroofden of hun gewelddaden planden. Waarschijnlijk gebruikten zij hun tijd dan op een geweldloze manier en vermaakten ze zichzelf door een spel te spelen. Met boomstammen en grote zwerfkeien ontstond er een spel. We weten echter niet hoe het gespeeld moet worden.
De legende over de twee reuzen vertelt ons niets over wat deze deden tijdens de tijd dat ze niemand beroofden of hun gewelddaden planden. Waarschijnlijk gebruikten zij hun tijd dan op een geweldloze manier en vermaakten ze zichzelf door een spel te spelen. Met boomstammen en grote zwerfkeien ontstond er een spel. We weten echter niet hoe het gespeeld moet worden.
Reuzenspel
Kunstenaar Kiiu Kirsipuu
De legende over de twee reuzen vertelt ons niets over wat deze deden tijdens de tijd dat ze niemand beroofden of hun gewelddaden planden. Waarschijnlijk gebruikten zij hun tijd dan op een geweldloze manier en vermaakten ze zichzelf door een spel te spelen. Met boomstammen en grote zwerfkeien ontstond er een spel. We weten echter niet hoe het gespeeld moet worden.
De legende over de twee reuzen vertelt ons niets over wat deze deden tijdens de tijd dat ze niemand beroofden of hun gewelddaden planden. Waarschijnlijk gebruikten zij hun tijd dan op een geweldloze manier en vermaakten ze zichzelf door een spel te spelen. Met boomstammen en grote zwerfkeien ontstond er een spel. We weten echter niet hoe het gespeeld moet worden.
Verbonden
Kunstenaar Anna Mul
De ontsnapte boerendochter wil verder trekken. Haar verlangen naar een ruime horizon en nieuwe ervaringen zijn groot. Maar zij is met sterke, bijna onlosmakelijke banden verbonden met de aarde waarop zij geboren is.
De ontsnapte boerendochter wil verder trekken. Haar verlangen naar een ruime horizon en nieuwe ervaringen zijn groot. Maar zij is met sterke, bijna onlosmakelijke banden verbonden met de aarde waarop zij geboren is.
Verbonden
Kunstenaar Anna Mul
De ontsnapte boerendochter wil verder trekken. Haar verlangen naar een ruime horizon en nieuwe ervaringen zijn groot. Maar zij is met sterke, bijna onlosmakelijke banden verbonden met de aarde waarop zij geboren is.
De ontsnapte boerendochter wil verder trekken. Haar verlangen naar een ruime horizon en nieuwe ervaringen zijn groot. Maar zij is met sterke, bijna onlosmakelijke banden verbonden met de aarde waarop zij geboren is.
Verbonden
Kunstenaar Anna Mul
De ontsnapte boerendochter wil verder trekken. Haar verlangen naar een ruime horizon en nieuwe ervaringen zijn groot. Maar zij is met sterke, bijna onlosmakelijke banden verbonden met de aarde waarop zij geboren is.
De ontsnapte boerendochter wil verder trekken. Haar verlangen naar een ruime horizon en nieuwe ervaringen zijn groot. Maar zij is met sterke, bijna onlosmakelijke banden verbonden met de aarde waarop zij geboren is.
Kruisweg
Kunstenaar Isabelle Bribosia
Tussen grote bomen hang ik een groot 'barok' kader van natuurlijk materiaal en een traliewerk van koor. In het midden van deze kaders is er een verbeelding uit de legende met de twee gevaarlijke rovers en de onschuldige boerendochter. Het grote kader lijkt een toneel, waar het schouwspel van de legende zich afspeelt.
Tussen grote bomen hang ik een groot 'barok' kader van natuurlijk materiaal en een traliewerk van koor. In het midden van deze kaders is er een verbeelding uit de legende met de twee gevaarlijke rovers en de onschuldige boerendochter. Het grote kader lijkt een toneel, waar het schouwspel van de legende zich afspeelt.
Kruisweg
Kunstenaar Isabelle Bribosia
Tussen grote bomen hang ik een groot 'barok' kader van natuurlijk materiaal en een traliewerk van koor. In het midden van deze kaders is er een verbeelding uit de legende met de twee gevaarlijke rovers en de onschuldige boerendochter. Het grote kader lijkt een toneel, waar het schouwspel van de legende zich afspeelt.
Tussen grote bomen hang ik een groot 'barok' kader van natuurlijk materiaal en een traliewerk van koor. In het midden van deze kaders is er een verbeelding uit de legende met de twee gevaarlijke rovers en de onschuldige boerendochter. Het grote kader lijkt een toneel, waar het schouwspel van de legende zich afspeelt.