Gletsjer
Kunstenaar Marek Ranis
Een structuur van houten stammen uit het bos die doet denken aan de vorm van een gletsjer zoals die hier misschien lang geleden eindigde. Het verdwijnen ervan was al een revolutionaire verandering die ruimte gaf voor verandering in de toekomst zoals de ingrijpende verandering van heidevelden en zandverstuivingen in bos in het nabije verleden.
Een structuur van houten stammen uit het bos die doet denken aan de vorm van een gletsjer zoals die hier misschien lang geleden eindigde. Het verdwijnen ervan was al een revolutionaire verandering die ruimte gaf voor verandering in de toekomst zoals de ingrijpende verandering van heidevelden en zandverstuivingen in bos in het nabije verleden.
Gletsjer
Kunstenaar Marek Ranis
Een structuur van houten stammen uit het bos die doet denken aan de vorm van een gletsjer zoals die hier misschien lang geleden eindigde. Het verdwijnen ervan was al een revolutionaire verandering die ruimte gaf voor verandering in de toekomst zoals de ingrijpende verandering van heidevelden en zandverstuivingen in bos in het nabije verleden.
Een structuur van houten stammen uit het bos die doet denken aan de vorm van een gletsjer zoals die hier misschien lang geleden eindigde. Het verdwijnen ervan was al een revolutionaire verandering die ruimte gaf voor verandering in de toekomst zoals de ingrijpende verandering van heidevelden en zandverstuivingen in bos in het nabije verleden.
Gletsjer
Kunstenaar Marek Ranis
Een structuur van houten stammen uit het bos die doet denken aan de vorm van een gletsjer zoals die hier misschien lang geleden eindigde. Het verdwijnen ervan was al een revolutionaire verandering die ruimte gaf voor verandering in de toekomst zoals de ingrijpende verandering van heidevelden en zandverstuivingen in bos in het nabije verleden.
Een structuur van houten stammen uit het bos die doet denken aan de vorm van een gletsjer zoals die hier misschien lang geleden eindigde. Het verdwijnen ervan was al een revolutionaire verandering die ruimte gaf voor verandering in de toekomst zoals de ingrijpende verandering van heidevelden en zandverstuivingen in bos in het nabije verleden.
Het perfecte bos
Kunstenaar Ruobing Wang
Het is een kunstmatig bos temidden van het natuurlijke patroon met een verwijzing naar de ecologie zodat er discussie kan ontstaan. De plaatsing van dit perfecte bos. bestaande uit rijen geschilderde takken, is zodanig dat er rekening wordt gehouden met het invallende zonlicht. De groen gele, keurig gerangschikte takken presenteren zich 'schoon', 'mooi' en 'praktisch'.
Het is een kunstmatig bos temidden van het natuurlijke patroon met een verwijzing naar de ecologie zodat er discussie kan ontstaan. De plaatsing van dit perfecte bos. bestaande uit rijen geschilderde takken, is zodanig dat er rekening wordt gehouden met het invallende zonlicht. De groen gele, keurig gerangschikte takken presenteren zich 'schoon', 'mooi' en 'praktisch'.
Het perfecte bos
Kunstenaar Ruobing Wang
Het is een kunstmatig bos temidden van het natuurlijke patroon met een verwijzing naar de ecologie zodat er discussie kan ontstaan. De plaatsing van dit perfecte bos. bestaande uit rijen geschilderde takken, is zodanig dat er rekening wordt gehouden met het invallende zonlicht. De groen gele, keurig gerangschikte takken presenteren zich 'schoon', 'mooi' en 'praktisch'.
Het is een kunstmatig bos temidden van het natuurlijke patroon met een verwijzing naar de ecologie zodat er discussie kan ontstaan. De plaatsing van dit perfecte bos. bestaande uit rijen geschilderde takken, is zodanig dat er rekening wordt gehouden met het invallende zonlicht. De groen gele, keurig gerangschikte takken presenteren zich 'schoon', 'mooi' en 'praktisch'.
Groene revolutie
Kunstenaar Stefan Ester
Voor mij is het sociale aspect een belangrijk gegeven. Het project bestaat uit drie cirkels en twee beelden. De buitenste cirkel is van zwerfstenen - stenen die dateren uit de ijstijd en waarmee ook de flintenwegen zijn gebouwd. De middelste cirkel bestaat uit geel zand en turfresten. De binnenste cirkel is van houtsnippers en herinneren aan de bebossing. De twee beelden zijn gemaakt van Douglas bomen. Ze verbeelden de landschappelijke ontwikkeling tijdens 'De groen revolutie'. De schop - uitputtend handwerk door werklozen. De lepel - basisbehoefte, voedsel, overleven.
Voor mij is het sociale aspect een belangrijk gegeven. Het project bestaat uit drie cirkels en twee beelden. De buitenste cirkel is van zwerfstenen - stenen die dateren uit de ijstijd en waarmee ook de flintenwegen zijn gebouwd. De middelste cirkel bestaat uit geel zand en turfresten. De binnenste cirkel is van houtsnippers en herinneren aan de bebossing. De twee beelden zijn gemaakt van Douglas bomen. Ze verbeelden de landschappelijke ontwikkeling tijdens 'De groen revolutie'. De schop - uitputtend handwerk door werklozen. De lepel - basisbehoefte, voedsel, overleven.
Groene revolutie
Kunstenaar Stefan Ester
Voor mij is het sociale aspect een belangrijk gegeven. Het project bestaat uit drie cirkels en twee beelden. De buitenste cirkel is van zwerfstenen - stenen die dateren uit de ijstijd en waarmee ook de flintenwegen zijn gebouwd. De middelste cirkel bestaat uit geel zand en turfresten. De binnenste cirkel is van houtsnippers en herinneren aan de bebossing. De twee beelden zijn gemaakt van Douglas bomen. Ze verbeelden de landschappelijke ontwikkeling tijdens 'De groen revolutie'. De schop - uitputtend handwerk door werklozen. De lepel - basisbehoefte, voedsel, overleven.
Voor mij is het sociale aspect een belangrijk gegeven. Het project bestaat uit drie cirkels en twee beelden. De buitenste cirkel is van zwerfstenen - stenen die dateren uit de ijstijd en waarmee ook de flintenwegen zijn gebouwd. De middelste cirkel bestaat uit geel zand en turfresten. De binnenste cirkel is van houtsnippers en herinneren aan de bebossing. De twee beelden zijn gemaakt van Douglas bomen. Ze verbeelden de landschappelijke ontwikkeling tijdens 'De groen revolutie'. De schop - uitputtend handwerk door werklozen. De lepel - basisbehoefte, voedsel, overleven.
Groene revolutie
Kunstenaar Stefan Ester
Voor mij is het sociale aspect een belangrijk gegeven. Het project bestaat uit drie cirkels en twee beelden. De buitenste cirkel is van zwerfstenen - stenen die dateren uit de ijstijd en waarmee ook de flintenwegen zijn gebouwd. De middelste cirkel bestaat uit geel zand en turfresten. De binnenste cirkel is van houtsnippers en herinneren aan de bebossing. De twee beelden zijn gemaakt van Douglas bomen. Ze verbeelden de landschappelijke ontwikkeling tijdens 'De groen revolutie'. De schop - uitputtend handwerk door werklozen. De lepel - basisbehoefte, voedsel, overleven.
Voor mij is het sociale aspect een belangrijk gegeven. Het project bestaat uit drie cirkels en twee beelden. De buitenste cirkel is van zwerfstenen - stenen die dateren uit de ijstijd en waarmee ook de flintenwegen zijn gebouwd. De middelste cirkel bestaat uit geel zand en turfresten. De binnenste cirkel is van houtsnippers en herinneren aan de bebossing. De twee beelden zijn gemaakt van Douglas bomen. Ze verbeelden de landschappelijke ontwikkeling tijdens 'De groen revolutie'. De schop - uitputtend handwerk door werklozen. De lepel - basisbehoefte, voedsel, overleven.
Verleden land
Kunstenaar Jos Smink
Ik wil het landschap dat eens bestond uit woeste gronden zoals zandverstuivingen e.d. blootleggen. Dit verleden land wil ik zichtbaar maken in de vorm van een aantal cirkels gevuld met zand. De randen van de cirkels worden gemaakt van materiaal uit de omgeving. Er ontstaan zo zachtmoedige kraters in het landschap die als vensters van de tijd getuigen van de Groeen revolutie die zich hier heeft voltrokken.
Ik wil het landschap dat eens bestond uit woeste gronden zoals zandverstuivingen e.d. blootleggen. Dit verleden land wil ik zichtbaar maken in de vorm van een aantal cirkels gevuld met zand. De randen van de cirkels worden gemaakt van materiaal uit de omgeving. Er ontstaan zo zachtmoedige kraters in het landschap die als vensters van de tijd getuigen van de Groeen revolutie die zich hier heeft voltrokken.
Verleden land
Kunstenaar Jos Smink
Ik wil het landschap dat eens bestond uit woeste gronden zoals zandverstuivingen e.d. blootleggen. Dit verleden land wil ik zichtbaar maken in de vorm van een aantal cirkels gevuld met zand. De randen van de cirkels worden gemaakt van materiaal uit de omgeving. Er ontstaan zo zachtmoedige kraters in het landschap die als vensters van de tijd getuigen van de Groene revolutie die zich hier heeft voltrokken.
Ik wil het landschap dat eens bestond uit woeste gronden zoals zandverstuivingen e.d. blootleggen. Dit verleden land wil ik zichtbaar maken in de vorm van een aantal cirkels gevuld met zand. De randen van de cirkels worden gemaakt van materiaal uit de omgeving. Er ontstaan zo zachtmoedige kraters in het landschap die als vensters van de tijd getuigen van de Groene revolutie die zich hier heeft voltrokken.
Spiegeling
Kunstenaar Femke van Dam
Spiegeling
verwijzing naar het verleden
gestolde tijd
Vervreemdend lijnenspel van parallelle
werkelijkheden laat het verleden
in het heden resoneren
Een spiegel reflecteert de plek
vertekent
de kaders van de dwang
In een spiegel zien we
alleen
het moment en wat achter ons licht
Druppels spiegel op een bast
als gestolde sapstroom
verstilde levenssappen
Zweet uit arbeid geperst
tot opgaand bos
de levenscyclus voltooid
Spiegeling
verwijzing naar het verleden
gestolde tijd
Vervreemdend lijnenspel van parallelle
werkelijkheden laat het verleden
in het heden resoneren
Een spiegel reflecteert de plek
vertekent
de kaders van de dwang
In een spiegel zien we
alleen
het moment en wat achter ons licht
Druppels spiegel op een bast
als gestolde sapstroom
verstilde levenssappen
Zweet uit arbeid geperst
tot opgaand bos
de levenscyclus voltooid
Spiegeling
Kunstenaar Femke van Dam
Spiegeling
verwijzing naar het verleden
gestolde tijd
Vervreemdend lijnenspel van parallelle
werkelijkheden laat het verleden
in het heden resoneren
Een spiegel reflecteert de plek
vertekent
de kaders van de dwang
In een spiegel zien we
alleen
het moment en wat achter ons licht
Druppels spiegel op een bast
als gestolde sapstroom
verstilde levenssappen
Zweet uit arbeid geperst
tot opgaand bos
de levenscyclus voltooid
Spiegeling
verwijzing naar het verleden
gestolde tijd
Vervreemdend lijnenspel van parallelle
werkelijkheden laat het verleden
in het heden resoneren
Een spiegel reflecteert de plek
vertekent
de kaders van de dwang
In een spiegel zien we
alleen
het moment en wat achter ons licht
Druppels spiegel op een bast
als gestolde sapstroom
verstilde levenssappen
Zweet uit arbeid geperst
tot opgaand bos
de levenscyclus voltooid
Spiegeling
Kunstenaar Femke van Dam
Spiegeling
verwijzing naar het verleden
gestolde tijd
Vervreemdend lijnenspel van parallelle
werkelijkheden laat het verleden
in het heden resoneren
Een spiegel reflecteert de plek
vertekent
de kaders van de dwang
In een spiegel zien we
alleen
het moment en wat achter ons licht
Druppels spiegel op een bast
als gestolde sapstroom
verstilde levenssappen
Zweet uit arbeid geperst
tot opgaand bos
de levenscyclus voltooid
Spiegeling
verwijzing naar het verleden
gestolde tijd
Vervreemdend lijnenspel van parallelle
werkelijkheden laat het verleden
in het heden resoneren
Een spiegel reflecteert de plek
vertekent
de kaders van de dwang
In een spiegel zien we
alleen
het moment en wat achter ons licht
Druppels spiegel op een bast
als gestolde sapstroom
verstilde levenssappen
Zweet uit arbeid geperst
tot opgaand bos
de levenscyclus voltooid
Het arbeiders feestmaal
Kunstenaar Andrea Thompson
De gemeenschappelijke tafel voor een feestmaal is een symbool voor overvloed en de vruchten die samenwerking afwerken. Ook in moeilijke tijden vinden mensen manieren om met elkaar te vieren: iedereen brengt wat mee en men bouwt met elkaar een feest. Hard werken onder slechte condities met simpele gereedschappen is de basis geweest om het landschap totaal te transformeren. De namen van vele arbeiders en hun identiteit is opgelost in de geschiedenis, maar hun geest bleef, ingebed in het gerevitaliseerde landschap.
De gemeenschappelijke tafel voor een feestmaal is een symbool voor overvloed en de vruchten die samenwerking afwerken. Ook in moeilijke tijden vinden mensen manieren om met elkaar te vieren: iedereen brengt wat mee en men bouwt met elkaar een feest. Hard werken onder slechte condities met simpele gereedschappen is de basis geweest om het landschap totaal te transformeren. De namen van vele arbeiders en hun identiteit is opgelost in de geschiedenis, maar hun geest bleef, ingebed in het gerevitaliseerde landschap.
Het arbeiders feestmaal
Kunstenaar Andrea Thompson
De gemeenschappelijke tafel voor een feestmaal is een symbool voor overvloed en de vruchten die samenwerking afwerken. Ook in moeilijke tijden vinden mensen manieren om met elkaar te vieren: iedereen brengt wat mee en men bouwt met elkaar een feest. Hard werken onder slechte condities met simpele gereedschappen is de basis geweest om het landschap totaal te transformeren. De namen van vele arbeiders en hun identiteit is opgelost in de geschiedenis, maar hun geest bleef, ingebed in het gerevitaliseerde landschap.
De gemeenschappelijke tafel voor een feestmaal is een symbool voor overvloed en de vruchten die samenwerking afwerken. Ook in moeilijke tijden vinden mensen manieren om met elkaar te vieren: iedereen brengt wat mee en men bouwt met elkaar een feest. Hard werken onder slechte condities met simpele gereedschappen is de basis geweest om het landschap totaal te transformeren. De namen van vele arbeiders en hun identiteit is opgelost in de geschiedenis, maar hun geest bleef, ingebed in het gerevitaliseerde landschap.
Het arbeiders feestmaal
Kunstenaar Andrea Thompson
De gemeenschappelijke tafel voor een feestmaal is een symbool voor overvloed en de vruchten die samenwerking afwerken. Ook in moeilijke tijden vinden mensen manieren om met elkaar te vieren: iedereen brengt wat mee en men bouwt met elkaar een feest. Hard werken onder slechte condities met simpele gereedschappen is de basis geweest om het landschap totaal te transformeren. De namen van vele arbeiders en hun identiteit is opgelost in de geschiedenis, maar hun geest bleef, ingebed in het gerevitaliseerde landschap.
De gemeenschappelijke tafel voor een feestmaal is een symbool voor overvloed en de vruchten die samenwerking afwerken. Ook in moeilijke tijden vinden mensen manieren om met elkaar te vieren: iedereen brengt wat mee en men bouwt met elkaar een feest. Hard werken onder slechte condities met simpele gereedschappen is de basis geweest om het landschap totaal te transformeren. De namen van vele arbeiders en hun identiteit is opgelost in de geschiedenis, maar hun geest bleef, ingebed in het gerevitaliseerde landschap.
Werkman’s schuilplaats
Kunstenaar Francois Frechet
Het gaat over de arbeiders die de bomen hier planten. Ver van huis bouwden ze schuilplaatsen om ter plekke zelf te kunnen overnachten en zichzelf te kunnen beschermen tegen storm en regen. Het onderdak werd gemaakt van allerlei materiaal dat ter plaatse aanwezig was: takken, dode bomen, bladeren en materiaal dat door de boeren werd gegeven. Soms werd het ook zelf meegebracht van huis. Er is echter niet veel van deze bouwsels overgebleven, slechts hier en daar kan men er nog resten van terugvinden.
Het gaat over de arbeiders die de bomen hier planten. Ver van huis bouwden ze schuilplaatsen om ter plekke zelf te kunnen overnachten en zichzelf te kunnen beschermen tegen storm en regen. Het onderdak werd gemaakt van allerlei materiaal dat ter plaatse aanwezig was: takken, dode bomen, bladeren en materiaal dat door de boeren werd gegeven. Soms werd het ook zelf meegebracht van huis. Er is echter niet veel van deze bouwsels overgebleven, slechts hier en daar kan men er nog resten van terugvinden.
Werkman’s schuilplaats
Kunstenaar Francois Frechet
Het gaat over de arbeiders die de bomen hier planten. Ver van huis bouwden ze schuilplaatsen om ter plekke zelf te kunnen overnachten en zichzelf te kunnen beschermen tegen storm en regen. Het onderdak werd gemaakt van allerlei materiaal dat ter plaatse aanwezig was: takken, dode bomen, bladeren en materiaal dat door de boeren werd gegeven. Soms werd het ook zelf meegebracht van huis. Er is echter niet veel van deze bouwsels overgebleven, slechts hier en daar kan men er nog resten van terugvinden.
Het gaat over de arbeiders die de bomen hier planten. Ver van huis bouwden ze schuilplaatsen om ter plekke zelf te kunnen overnachten en zichzelf te kunnen beschermen tegen storm en regen. Het onderdak werd gemaakt van allerlei materiaal dat ter plaatse aanwezig was: takken, dode bomen, bladeren en materiaal dat door de boeren werd gegeven. Soms werd het ook zelf meegebracht van huis. Er is echter niet veel van deze bouwsels overgebleven, slechts hier en daar kan men er nog resten van terugvinden.
Sporen van de voorbijgaande tijd
Kunstenaar Ine van Son
Land verandert. Landschap verandert. Door toeden van de tijd, van regen, wind en mensen. Alles laat zijn sporen na. Elek aanwezigheid, elk ingrijpen. Vaag of nadrukkelijk. Afdrukken in het land. Sporen als tekens van voorbijgaande tijd. Deze sporen maak ik zichtbaar door ze als het ware 'uit het land te tillen'. In dit geval 'afwrijfsels' (rubbings) van boomschors op kaasdoek. Banieren voor zalen in het bos.
Land verandert. Landschap verandert. Door toeden van de tijd, van regen, wind en mensen. Alles laat zijn sporen na. Elek aanwezigheid, elk ingrijpen. Vaag of nadrukkelijk. Afdrukken in het land. Sporen als tekens van voorbijgaande tijd. Deze sporen maak ik zichtbaar door ze als het ware 'uit het land te tillen'. In dit geval 'afwrijfsels' (rubbings) van boomschors op kaasdoek. Banieren voor zalen in het bos.
Sporen van de voorbijgaande tijd
Kunstenaar Ine van Son
Land verandert. Landschap verandert. Door toeden van de tijd, van regen, wind en mensen. Alles laat zijn sporen na. Elek aanwezigheid, elk ingrijpen. Vaag of nadrukkelijk. Afdrukken in het land. Sporen als tekens van voorbijgaande tijd. Deze sporen maak ik zichtbaar door ze als het ware 'uit het land te tillen'. In dit geval 'afwrijfsels' (rubbings) van boomschors op kaasdoek. Banieren voor zalen in het bos.
Land verandert. Landschap verandert. Door toeden van de tijd, van regen, wind en mensen. Alles laat zijn sporen na. Elek aanwezigheid, elk ingrijpen. Vaag of nadrukkelijk. Afdrukken in het land. Sporen als tekens van voorbijgaande tijd. Deze sporen maak ik zichtbaar door ze als het ware 'uit het land te tillen'. In dit geval 'afwrijfsels' (rubbings) van boomschors op kaasdoek. Banieren voor zalen in het bos.
De bomenkijker
Kunstenaar Arjen Boerstra
Hij is terug. Lang geleden heeft hij de bomen geplant. Ze zijn een bos geworden en nu wil hij er in leven. Kale velden, zandverstuivingen en waterplassen staan vers in het geheugen maar alles is veranderd, het landschap is naar zijn hand gezet. Liefde voor bomen vormen zijn leefruimte. Met de camera beweegt hij zich langs de takken omhoog om uit te stijgen boven het woud.
Hij is terug. Lang geleden heeft hij de bomen geplant. Ze zijn een bos geworden en nu wil hij er in leven. Kale velden, zandverstuivingen en waterplassen staan vers in het geheugen maar alles is veranderd, het landschap is naar zijn hand gezet. Liefde voor bomen vormen zijn leefruimte. Met de camera beweegt hij zich langs de takken omhoog om uit te stijgen boven het woud.
De bomenkijker
Kunstenaar Arjen Boerstra
Hij is terug. Lang geleden heeft hij de bomen geplant. Ze zijn een bos geworden en nu wil hij er in leven. Kale velden, zandverstuivingen en waterplassen staan vers in het geheugen maar alles is veranderd, het landschap is naar zijn hand gezet. Liefde voor bomen vormen zijn leefruimte. Met de camera beweegt hij zich langs de takken omhoog om uit te stijgen boven het woud.
Hij is terug. Lang geleden heeft hij de bomen geplant. Ze zijn een bos geworden en nu wil hij er in leven. Kale velden, zandverstuivingen en waterplassen staan vers in het geheugen maar alles is veranderd, het landschap is naar zijn hand gezet. Liefde voor bomen vormen zijn leefruimte. Met de camera beweegt hij zich langs de takken omhoog om uit te stijgen boven het woud.
De bomenkijker
Kunstenaar Arjen Boerstra
Hij is terug. Lang geleden heeft hij de bomen geplant. Ze zijn een bos geworden en nu wil hij er in leven. Kale velden, zandverstuivingen en waterplassen staan vers in het geheugen maar alles is veranderd, het landschap is naar zijn hand gezet. Liefde voor bomen vormen zijn leefruimte. Met de camera beweegt hij zich langs de takken omhoog om uit te stijgen boven het woud.
Hij is terug. Lang geleden heeft hij de bomen geplant. Ze zijn een bos geworden en nu wil hij er in leven. Kale velden, zandverstuivingen en waterplassen staan vers in het geheugen maar alles is veranderd, het landschap is naar zijn hand gezet. Liefde voor bomen vormen zijn leefruimte. Met de camera beweegt hij zich langs de takken omhoog om uit te stijgen boven het woud.
Het bos bevaren
Kunstenaar Bonggi Park
De inspanningen van werklozen veranderden de toekomst van het gebied. Ik kijk naar deze bebossing als een kunstenaar en probeer menselijke inspanningen en menselijk streven samen te brengen in een beeld. Het werk is een eerbetoon aan de mensen die het landschap veranderden. Misschien droomden ze van het spelen met de bomen, het bouwen van boten en zeilen in het woud.
De inspanningen van werklozen veranderden de toekomst van het gebied. Ik kijk naar deze bebossing als een kunstenaar en probeer menselijke inspanningen en menselijk streven samen te brengen in een beeld. Het werk is een eerbetoon aan de mensen die het landschap veranderden. Misschien droomden ze van het spelen met de bomen, het bouwen van boten en zeilen in het woud.
Het bos bevaren
Kunstenaar Bonggi Park
De inspanningen van werklozen veranderden de toekomst van het gebied. Ik kijk naar deze bebossing als een kunstenaar en probeer menselijke inspanningen en menselijk streven samen te brengen in een beeld. Het werk is een eerbetoon aan de mensen die het landschap veranderden. Misschien droomden ze van het spelen met de bomen, het bouwen van boten en zeilen in het woud.
De inspanningen van werklozen veranderden de toekomst van het gebied. Ik kijk naar deze bebossing als een kunstenaar en probeer menselijke inspanningen en menselijk streven samen te brengen in een beeld. Het werk is een eerbetoon aan de mensen die het landschap veranderden. Misschien droomden ze van het spelen met de bomen, het bouwen van boten en zeilen in het woud.
Het bos bevaren
Kunstenaar Bonggi Park
De inspanningen van werklozen veranderden de toekomst van het gebied. Ik kijk naar deze bebossing als een kunstenaar en probeer menselijke inspanningen en menselijk streven samen te brengen in een beeld. Het werk is een eerbetoon aan de mensen die het landschap veranderden. Misschien droomden ze van het spelen met de bomen, het bouwen van boten en zeilen in het woud.
De inspanningen van werklozen veranderden de toekomst van het gebied. Ik kijk naar deze bebossing als een kunstenaar en probeer menselijke inspanningen en menselijk streven samen te brengen in een beeld. Het werk is een eerbetoon aan de mensen die het landschap veranderden. Misschien droomden ze van het spelen met de bomen, het bouwen van boten en zeilen in het woud.